No to tak po kolei;
Maszyna Honda CBX 750f, oryginał 98% Rocznik 85
Zmienione lakierowanie ( oczywiście aerograf ),
Mam Hadrę ponad dwa lata i rozstawać się z nią nie zamierzam... zostaje w rodzinie
Offline
A tam zdjęcia, widziałeś Hadrę nie raz To jest leprze
http://www.youtube.com/watch?v=YJOR8nTlr3Q
Offline
No to co??? Ale kupiłem nowy I jest zaje... I mniej poobijany niż poprzedni, nie jest łatany sylikonem...
Hadra ma nową szafę i rozruch, jest szczęśliwa, odmłodniała nawet trochę...
Offline
Świeżak
Fajny masz zabytek, znalazłeś u dziadka w garażu?
Pierwsze upomnienie! Jeszcze jeden taki tekst i BAN.
Offline
Kolego z Hebzi Dolnej... Kupiłem w stanie krytycznym, wyremontowałem i jeżdżę do dziś... nie mam problemów z maszyną a sam model mi się podoba, przynajmniej jest ciekawy technicznie i historycznie. Fabryka zastosowała w nim kilka rozwiązań stosowanych w późniejszych latach. Ten model jest protoplastą całej serii CB, silnik z niego był montowany do Seven Fifthy, praktycznie w takiej samej formie. Z niego też wywodzi się tak popularny Hornet, wiele rozwiązań było tutaj "docieranych" w trakcie użytkowania tych maszyn.
Pewnie nie wiesz, bo ci się czytać nie chce, ale CBX 750f został w swoim roku produkcyjnym "motocyklem roku" ... Nie wiesz również że był bardzo popularny w Niemczech, że budowano wersje policyjną tego motocykla, oraz że ma jeden z najbardziej żywotnych silników jakie budowano. Cała maszyna jest tak zrobiona, że niczego praktycznie nie da się "źle" zamontować, bo spasowanie części nie pozwoli na to Z ciekawostek, model ten ma fabrycznie izolowane termicznie tłumiki, aby ochronić kufry boczne lub sakwy przed nadtopieniem lub oparzeniem nogi pasażera o rozgrzany tłumik. Mówiąc po polsku, nawet jak przegrzejesz silnik, czy przejedziesz trasę na jeden bak non stop, to da się położyć rękę na tłumiku, nie parząc jej.
Offline
Waldzio ty się lepiej zajmij swoim turbo dragsterem Jak doprowadzisz go do ładu to wtedy możesz pozwracać uwagę Regisowi Widziałem jego motor nie raz na żywo i naprawdę jest godny uwagi, pomimo wieku Może i jeździ na dziadku, ale na jakim z resztą ja się nie odzywam bo moja buraczarka też nie jest pierwszej młodości
Offline
czyli jeszcze daleko mu do prawie, jak mamy pisać o pierdołach to załóż osobny temat w hydeparku !
Offline
Waldzio napisał:
ale zapomnieli zrobić większą miskę olejową haahahahaha
Kolega sobie doczyta....
W drugiej serii produkcyjnej, wprowadzono powiększoną miskę olejową, poprawiono chłodzenie i rozprowadzanie oleju w silniku, zatopiono czujniki Hala, no i zmieniono jeszcze kilka pierdół...
Zmieniony silnik był produkowany od września 1985roku, moja maszyna pochodzi z pierwszej serii, ale jak wspominałem wcześniej, został wymieniony silnik, właśnie na szafę serii drugiej. Efekt, większa żywotność, leprze chłodzenie... niestety rużni się nieco przewód olejowy, doprowadzający olej z ramy do michy, w serii drugiej jest dłuższy o ok 3mm i ustawiony pod innym kontem. Zaadaptowałem przewód z pierwszej serii ale jest to rozwiązanie tymczasowe i na sezonie zostanie zamówiony nowy przewodzik, bo po prostu stary nie jest idealnie spasowany i nieco popuszcza...
Czakson... Ostatnio coś mi po głowie chodzi żeby Hadrę na żółte blachy zarejestrować... w sumie to pod zabytek podpada...
Offline